Als het gaat om de communicatie rondom ledenwerving en -behoud, dan zijn er bijvoorbeeld stappenplannen ontwikkeld voor jongeren en 50-plussers. Die helpen je om je communicatie mee te nemen in alle stappen naar je doel.

Wil je hulpmiddelen bij de promotie van je sport of club, dan zijn er heel veel mogelijkheden, die vind je hier. Vaak zijn dat landelijke acties, waardoor je mee kunt liften op de aandacht in de media.

Er zijn ook een aantal goede boeken beschikbaar om met de communicatie binnen je club aan de slag te gaan. Eén daarvan is het Handboek Communicatie voor Sportverenigingen van Martin van Berkel.


Blijf op de hoogte!

Wil je al het laatste nieuws over bepaalde thema's in je mailbox ontvangen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief en geef zelf aan hoe vaak je een mailtje wilt ontvangen en over welke thema's deze gaat.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Klik op één van de onderstaande thema’s om meer over dit onderwerp te lezen. Als je op het plusje naast het thema klikt, houden we je op de hoogte van dit onderwerp in jouw nieuwsbrief.

Tools en hulpmiddelen